KPOPの和訳日本語訳

検索しても出てこなかったので、自分のために訳した和訳たち

By My Side / JUNNY【日本語訳・和訳】

난 네 거니까

僕は君のものだから

우리 둘 사이엔

僕達 ふたりの間に

비밀은 없기로 해

秘密はないようにしよう

 

시간이 지나도

時が経っても

너와 나 사이가

君と僕の関係が

지금 같길 기도해

今と同じでありますように

 

I’m deep in love with you

너와 나란히 누우면

君と並んで横になると

천장이 사라지는듯해

天井が消えていくみたい

 

내 곁에 stay right by my side

ずっと僕のそばにいて

and let me teach you how to love

愛し方を教えてあげる

with you I just can’t get enough

ずっと一緒にいても飽きることがないんだ

oh girl

그래 나도 너와 같아

私もあなたと同じ

이 무심한 한 마디면

この何気ない一言で

난 모든 걸 다 가지는 걸

僕は全てを手に入れたんだ

just know youre a part of me girl

 

honestly I feel so insecure

just something on about you

make this feel important

시간은 멈출 수는 없어 아름답다고

時間は止められないから美しい という

근데 그보다 더 아름다운 건 나의 너

でも それより もっと美しいのは僕の君

 

every time I hit you up

you were there to cheer me on

구름에 몸을 띄워

雲に体を預ける

너는 내 숨통을 틔워줘

君は僕に安心をくれる

그런 마음이 불어와

そんなふうに思った

yeah I cant deny girl you changed my life so now*

there are times I feel like goin under

너로 인해 girl I prosper

君のおかげで girl I prosper

니가 웃으면

君が笑えば

it gets brighter than july

 

내 곁에 stay right by my side

ずっと僕のそばにいて

let me teach you how to love

with you I just can’t get enough

oh girl

그래 나도 너와 같아

私もあなたと同じ

이 무심한 한 마디면

この何気ない一言で

난 모든 걸 다 가지는 걸

僕は全てを手に入れたんだ

just know youre a part of me

 

let me get down right by your side

and let me teach you how to love

with you I just can’t get enough

oh girl

그래 나도 너와 같아

私もあなたと同じ

이 무심한 한 마디면

この何気ない一言で

난 모든 걸 다 가지는 걸

僕は全てを手に入れたんだ

just know youre a part of me